VERZENDINGEN
Je bestellingen worden geleverd door Bpost. Als je je bestelling geplaatst hebt kunt u doorgaan naar de kassa voor de betaling. In de kassa kom je terecht bij je betaling en vul je je gegevens in. Je kan je product ook komen afhalen in ons salon, dit wel graag vermelden in de opmerkingen of aanduiden bij je bestelling. Kom je je bestellingen afhalen, vragen we vriendelijk om ons op voorhand te contacteren.
VERZENDKOSTEN
De verzendkosten worden bepaald op basis van het gewicht en afleveradres. De verzendkosten binnen België bedragen €4,50, maar is GRATIS bij een aankoop vanaf €90,00.
KOSTEN BIJ FOUTIEF ADRESGEGEVENS
Wij doen er alles aan om je pakket op het opgegeven adres te leveren. Maar indien het gegeven adres niet klopt en het pakket als retour wordt gestuurd, dient er ten alle tijden een bedrag betaald te worden van €4,50.
LEVERING
Zijn de producten uit uw bestelling op voorraad en plaatst u de bestelling voor 16u00, verwacht je je pakketje de volgende werkdag thuis, afhankelijk de situatie in de postkantoor en hoe druk het is.
VRAGEN OVER UW BESTELLING?
U kunt ons van maandag t.e.m. vrijdag bereiken via telefonisch of mail. Wij zullen zo spoedig mogelijk een antwoordt geven.
RETOUR
Ben je aan het twijfelen over de producten? Mag je ons altijd sturen via mail voor online huidadvies via info@lunebeaute.be .
Wat vragen wij tijdens een online huidadvies?
1. Je huidtype.
2. Welke producten gebruik je?
3. Wat doe je thuis van verzorging?
4. Heb je Image Skincare producten? Zo ja? Welke?
5. Waar wil je graag verbetering inzien? Wat stoort je het meest?
6. Stuur 3 duidelijke foto's van je gezicht zonder make-up.
De gestuurde foto's zullen niet op sociale media of andere sociale kanalen gedeeld worden. Deze blijft tussen de schoonheidsspecialiste en haar cliënte. Dit kan enkel gedeeld worden wanneer de schoonheidsspecialiste en haar cliënte samen een besluit hebben genomen voor akkoord.
RETOURNEREN
Je kunt enkel en alleen retourneren als:
- Het product compleet, ongeopend en onbeschadigd is. Dit i.v.m. gezondheidsbescherming en/of hygiëne na het verbreken van de verzegeling na levering.
- Het product defect geleverd is.
- De retouraanvraag is binnen de 14 kalenderdagen gedaan na ontvangst.
Voor de volgende redenen betalen wij de verzendkosten:
- Je hebt een verkeerd product ontvangen.
- Het product is defect geleverd.
Ruilen:
Ruilen is niet mogelijk.
Artikelen die niet retour gezonden worden:
- Tegoeden, zoals cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld.